CSAPATÉPÍTŐ PROGRAMOK

A csapatépítő program eredményeként erősödik a résztvevők együttműködési készsége, fejlődik önbizalmuk és figyelemösszpontosító képességük. A program eredményeként a résztvevők megismerik a csapatmunka előnyeit és pozitív hatásait mind munkájuk során mind a hétköznapi dolgokban. Kattints az alábbi képekre és ugorj az adott csapatépítő programunk lerásához!

AFTER 2K79

Képzeld el, hogy 2079-be repítünk, egy olyan jövőbe, ahol a Föld már alig ismerhető fel. A “A holnap véget ér!” csapatépítő programunkkal nem csak egy izgalmas kaland részesei lehettek, hanem egy fontos üzenetet is közvetítünk: a környezettudatos életmód és a társadalmi felelősségvállalás jelentőségét.

 

A program során szembesültök azzal a lehetséges jövővel, ami az emberiség felelőtlen életmódjának következménye lehet. A Föld nagyrészét elsivatagosodás, természeti katasztrófák és háborúk pusztították el, már nincsenek országok, városok, törvények. A túlélők maréknyi kis csapatokban élnek menedékeikben, amelyek központi létfenntartó berendezése meghibásodott. Ez biztosította számukra a friss levegőt, vizet, és most rajtatok múlik, hogy újraépítsétek ezt a rendszert.

Az életem elhalványul… A látomás elhomályosodik. Csak emlékfoszlányok maradtak egy szebb világ emlékével. Csak a káoszt látom, megannyi ember álma vált semmivé. Földünk pusztulása bekövetkezett. Volt, amikor a világot még a vagyon, anyagi javak, az olaj mozgatta, és a sivatagokban egymás után emelkedtek ki a monumentális cső-, és acél városok. Mára mindez a múlté.

 

A résztvevőket 2079-be repítjük el, ahol egy olyan lehetséges jövőt mutatunk be számukra, ami következménye lehet a ma emberének felelőtlen életmódja. Ebben a posztapokaliptikus világban már minimális természeti forrás elérhető, a Föld nagyrésze elsivatagosodott, a természeti katasztrófák és a háborúk miatt nincsenek már országok, városok törvények, a túlélők szétszóródva maréknyi kis csapatokban élnek a Menedékeikben. A program kezdetekor szembesülnek azzal, hogy a menedékek központi létfenntartó berendezése meghibásodott. Ez biztosította friss levegőt, vizet az összes menedék valamint az ott élők számára. A résztvevők feladata, hogy  útnak induljanak megszerezni a szükséges alkatrészeket, tudást és szakértőket egy saját létfenntartó rendszer megépítéséhez, de emellett még különféle küldetések sokasága vár rájuk.

 

A programban számos olyan ÚJÍTÁST vezettünk be amelyek EGYEDÜLÁLLÓAK Magyarországon. Olyan egyedi applikációt a V.A.C.O.N.D.  nevű rendszert fejlesztettünk, amely a csapatoknak  kiosztott Tableteken elérhető. Ennek segítségével tájékozódhatnak és informálódhatnak és megannyi izgalmas tartalommal van ellátva.

 

A világot ZÓNÁKRA osztottuk, így különböző küldetések hasonló nehezítéssel, jutalmazással lettek ellátva. A V.A.C.O.N.D.  minden zónához tartalmaz egy zóna-videót, ahol a csapatok megismerhetik a zóna sajátosságait.

 

További újítás a TÚLÉLŐ CSOMAG, amely a program kezdetekor kerül kiosztásra, amiben megannyi érdekes és izgalmas eszközt biztosítottunk a túléléshez. Ennek tartalmát bármelyik küldetés megoldásához felhasználhatják.  A program hivatalos valutája a KUPAK. Ezzel a fizetőeszközzel a csaptok CSAPATOK egymás között kereskedhetnek, ha valamilyen szükséges eszközből esetleg kifogytak.

 

Minden küldetés ismertetés végén van egy TUDTAD-E? rész amely érdekes, megdöbbentő, figyelemfelhívó információkat tartalmaz, a környezetszennyezés, környezetvédelem témájában. A csapatépítő zárásaként még a csapatok egy játékos kvízversenyen vesznek részt, ahol ezzel kapcsolatos kérdésekre kell helyesen válaszolniuk a résztvevőknek.

 

A játék célja a létfenntartó rendszer megépítése, összetartani a maroknyi túlélőkből kialakított csapatot, minél nagyobb hírnevet szerezni, hogy Vezető klánná válhassatok, akikhez csatlakoznak a többiek is!

 

A versenyfutás az idővel elkezdődött…

A programban bevezetett újítások között szerepel a V.A.C.O.N.D. nevű egyedi applikáció, amely a csapatoknak kiosztott tableteken érhető el. Ez segít tájékozódni, informálódni, és izgalmas tartalmakhoz jutni. A világ zónákra osztásával minden küldetés hasonló nehezítéssel és jutalmazással bír, így a csapatoknak stratégiát kell kidolgozniuk a siker érdekében.

 

A túlélő csomag, amelyet a program kezdetén kaptok, számos érdekes és izgalmas eszközt tartalmaz a túléléshez, melyeket bármelyik küldetés megoldásához felhasználhattok. A program hivatalos valutája a kupak, amivel egymás között kereskedhetnek a csapatok, ha valamilyen szükséges eszközből esetleg kifogytak.

 

Minden küldetés végén egy “Tudtad-e?” rész található, amely érdekes, megdöbbentő, figyelemfelkeltő információkat tartalmaz a környezetszennyezés és környezetvédelem témájában. A program zárásaként egy játékos kvízversenyen vesztek részt, ahol a környezettudatossággal kapcsolatos kérdésekre kell helyesen válaszolni.

A játék célja nem csak a létfenntartó rendszer megépítése, hanem hogy összetartsátok a maroknyi túlélőkből álló csapatot, és minél nagyobb hírnevet szerezzetek, hogy vezető klánná válhassatok, akikhez a többiek is csatlakoznak.

Környezettudatosság és Társadalmi szerepvállalás.

 

Célunk, hogy programunkkal mi is hozzájárulunk a KÖRNYEZETTUDATOSABB ÉLETMÓD kialakításához, tesszük mindezt úgy, hogy nem száraz „tananyagként”, hanem feladatokba ágyazva adjuk át a tudást, könnyed, játékos formában a résztvevők számára. A csapatépitő tervezése során törekedtünk arra, hogy a lehető legtöbb, felhasznált eszközt BIO, vagy ÚJRAHASZNOSÍTOTT ANYAGOKBÓL beszerezni, előállítani, illetve ezeket olyan helyről beszerezni, ahol ezeket FOGYATÉKKAL ÉLŐ EMBEREK állítják elő akár hulladék ÚJRAFELHASZNÁLÁSSAL.

AVENGERS – S.H.I.E.L.D. AKTA

Nick Fury, a S.H.I.E.L.D. nemzetközi terrorizmus-elhárító szervezet igazgatója, összehívja a csapatot. Sajnos a Bosszúállók csapdába kerültek és saját képességeik börtönében raboskodnak. Eddig mindig Ők segítettek, most nekik van szükségük a segítségre…

 

A “Bosszúállók S.H.I.E.L.D. Akta: Infinity Saga” csapatépítő programunk egy izgalmas kalandra invitálja a résztvevőket, ahol a S.H.I.E.L.D. szervezet tagjaivá válva különleges küldetéseken keresztül menthetik meg a világot és a kedvenc hőseiket. Képzeld el, hogy Te és a csapatod kulcsszerepet játszotok Tony Stark, Steve Rogers és minden Bosszúálló megmentésében, miközben kreativitásotokat, logikátokat és csapatmunkátokat tesztelik változatos és izgalmas feladatok során. Alapküldetéseken keresztül szereztek tapasztalatot, gyűjtötök Tokeneket, amelyek felhasználásával, indulhattok a Hősök kiszabadítására, amelyek sikeres végrehajtásával, egyre közelebb kerültök a végső célhoz: a békéhez világunk számára.  A különféle küldetések, amelyek logikai rejtvényektől kezdve fizikai próbatételeken át stratégiai feladatokig terjednek, garantálják, hogy a csapat minden tagja egyedülálló módon járuljon hozzá a sikerhez.

STORY

 

Nick Fury, a S.H.I.E.L.D. nemzetközi terrorizmus-elhárító szervezet igazgatója, összehívja a csapatot. Sajnos a Bosszúállók bajba kerültek, és a résztvevőknek kell megmenteniük Tony Starkot, Steve Rogerst és minden bosszúállót! Mindemellett a Föld megmentése is a csapat kezébe került.

 

ÜGYNÖKI JELENTÉS

 

10-es színtű ügynökeink szeme láttára történt meg a katasztrófa. Egy, Thanos tartományából érkező, ismeretlen eredetű jármű bukkant fel. A helyszínen tartózkodó ügynökök szerint, Thanos űrhajója lehetett, amit sokan csak II. Szentélynek neveznek. A gigászi harcot egy váratlan csapás szakította félbe, amit maga Thanos eszelt ki. Tettei mind ennek az egy váratlan csapásnak az előidézésére voltak hivatottak. A fegyver amivel harcképtelenné tette a bosszúállókat megsemmisült, viszont a kialakult állapot komoly veszteséggel járt. A bosszúállókat elpusztítani nem tudta, viszont saját tervezésű börtönébe zárta. A börtön őrei nem mások mint maguk a bosszúállók. A cellából csak úgy szabadulhatnak, ha legyőzik önmagukat. A bosszúállók börtönének koordinátái még Heimdall szemei előtt is rejtve vannak. Viszont van megoldás. Egy különleges módszer segítségével, ritka tokenekkel fel tudja erősíteni a szemét, hogy egy pillanatra meglássa az elrejtett hősöket. Ezek a ritka tokenek a 9 Világban lettek elrejtve. Ha egy csapatnak sikerül megszereznie őket, megmentheti a bosszúállókat is.

 

A program során a résztvevők a S.H.I.E.L.D. szervezet tagjaivá válnak, ahol külön csoportokban, de mégis egy közös célért küzdve oldják meg feladataikat és haladnak afelé, hogy az összes bosszúállót kiszabadítsák a fogságból! Ahhoz, hogy a csapatok részt vehessenek a hős küldetésekben és ki tudják szabadítani a Bosszúállók tagjait, ahhoz előbb alap küldetések során kell tapasztalatot szerezniük. Akkor vállalkozhatnak hős küldetésekre, ha a kellő tapasztalatot sikerült megszerezniük. A csapatok 6-8 fős csoportokra bontva, különböző állomásokra látogatnak el, ahol az alapküldetéseket végrehajtják. Az elvégzett feladatokért cserébe TOKEN-eket kapnak jutalmul amiket beválthatnak a HŐS küldetésekre. A HŐS küldetések helyszínén az ismert hősök jelleméhez kapcsolódó, (hol erősségek, hol éppen gyengeségek) feladatok megoldásával tudják kiszabadítani a Bosszúállók 1-1 tagját. A feladatok során szükség lehet logikára, kreativitásra, türelemre, lexikai tudásra, fizikai erőre, gyorsaságra és találékonyságra. A csapat feladata az összes bosszúállót kiszabadítani és elhozni a békét világunk számára. A kihívások, párbajok és megpróbáltatások végén a csapat összes tagja egy különleges ceremónia keretében csatlakozhat a Bosszúállókhoz.

Ez a program nem csak egy csapatépítő esemény, hanem egy egyedülálló kaland, ahol a résztvevők a filmek világába léphetnek be, és valódi hősökké válhatnak a nap végére.

Ez a program tökéletes választás azoknak a szervezeteknek, amelyek szeretnék erősíteni csapataik összetartását és együttműködési képességét, miközben egy emlékezetes és szórakoztató élményben részesülnek. A “Bosszúállók S.H.I.E.L.D. Akta: Infinity Saga” nem csak egy csapatépítő program, hanem egy olyan kaland, ahol a résztvevők képességei a valós világban is kamatoztatható tudásra tesznek szert.

Fedezd fel, hogyan válhatsz Te és a csapatod a saját történetetek hőseivé, miközben megtanuljátok, hogy a sikeres együttműködés, a kreativitás és a kitartás hogyan vezethet át bármilyen akadályon.

 

Kérj ajánlatot most, és lépj be velünk a hősök világába, ahol minden kihívás egy új lehetőség a növekedésre és a fejlődésre.

OLYMPICON

Az “Olympicon” egyedülálló csapatépítő programunkat kifejezetten azoknak terveztük, akik szeretnének egy kis extra színt és humorral teli izgalmat vinni a munkahelyi összetartásba. Ennek a programnak a középpontjában a sport és a játékos versengés áll, ám egy szokatlan, kreatív csavarral. Felejtsd el a hagyományos sportágakat; itt a legfurcsább és legbolondosabb feladatok várnak, sőt, akár egy teljesen új sportágat is megalkothatsz! A sportágak célja, hogy elősegítsék a csapatmunkát, a kreativitást, és a problémamegoldó készségek fejlesztését.

„NINCS KI MIND AZ ÖT KARIKÁNK”

 

Az ötkarikás játékok – a végtelen erő, mely egyesít és felemel. Csapatépítő programunk során ezt az összetartó érzést és erőt kívánjuk átadni a résztvevők számára.

 

A program során különböző országok versengenek egymás ellen, ahol az olimpiai kvalifikáció a cél. Így minden csapatnak biztosítjuk a sikerélményt, hiszen nem csak egy „győztes” lehet. Természetesen a legsikeresebb országot külön díjazásban részesítjük. Egy csapat/ország 6-8 főből áll. (A csoportbontás lehet véletlenszerű, vagy előre megadott is, mindkét esetben biztosított, hogy különböző területekről, különböző generációjú kollégák kerüljenek egy csapatba). A vezető beosztásban dolgozók is aktívan részt vesznek a programban, hiszen ők is beosztásra kerülnek a csapatokban, de itt nem vezetői szerepben, hanem a többiekkel egyen rangú csapattagként vesznek részt a feladatok kivitelezésében.

 

Az olimpiai kvalifikáció során különböző típusú és nehézségű feladatok közül válogathatnak. Minden korosztály és mindkét nem megtalálhatja a számára testhezálló feladatokat. A csapat közös megítélésén és döntésén múlik, hogy milyen jellegű feladatokon vesznek részt. Az elvégezhető feladatokat egy térképen találják és önállóan döntenek melyik állomást látogatják meg. Egy fontos szabály van, 1 állomáson egyszerre csak 1 csapat tartózkodhat, illetve az adott csapatok nem válhatnak több felé. A csoport számára fontos és mérlegelendő feladat, hogy milyen nehézségű és időtartamú feladatot választanak. A játék kezdetén célszerű stratégiát alkotni, hiszen több állomás/feladat van, mint amennyit a csapatok meg tudnak oldani. Ezzel a lebonyolítási móddal biztosítható, hogy a résztvevőket játékát, feladat-megoldását nem zavarja meg sem a feszes időbeosztás, sem a forgószínpad szerű megvalósításból fakadó torlódás.

 

Egyes állomásoknál trénerek állítják kihívás elé a résztvevőket, más feladatok esetében a versenyzők kizárólag magukra és csapattársaikra vannak utalva. A tréneres állomásokon megfigyeljük a csapatkohéziót, az együttműködési készséget a belső kommunikációt, az időkeretek és szabályok tartását. Minden feladatmegoldás akkor érvényes, ha az adott csapat minden tagja részt vesz a megoldásban, így elkerüljük a kivonódás, lemorzsolódás veszélyét.

 

A verseny izgalmát fokozva villámfeladatok során a résztvevő csapatok fotó és videódokumentációt készítenek, majd egy előre megadott szerverre töltik fel. A versenyek során a résztvevőknek szükségük van ügyességükre, kreativitásukra, lexikális tudásukra és kitartásukra. A játékok során megteremtjük az egymásra utaltságot, a csapatok csak úgy lehetnek sikeresek, ha folyamatosan együttműködnek, együtt gondolkodnak. Mivel a feladatok rendkívül sokszínűek ezért egyrészt mindenki megtalálja benne azt, ami számára a legtesthezállóbb, így mindenki hasznos tagjává válik a csapatnak. Másrészt, az együttműködési kényszer meghozza azt az elérni kívánt célt, hogy a különböző korosztályú, generációjú emberek megláthassák egymás értékeit, ezzel is erősítve a csoportkohéziót.

 

A program kiválóan alkalmas arra, hogy a résztvevők kicsit kiszakadhassanak a mindennapi munkavégzés okozta stresszből, feltöltődhessenek új élményekkel, így megújult energiával térjenek vissza a feladataikhoz.

 

A program során a legkorszerűbb technikai eszközöket biztosítjuk a lebonyolításhoz A pontozás is online módon működik, a résztvevőknek a megoldásokat, videókat, fényképeket egy szerverre kell feltölteni ahonnan mi szimultán módon töltjük le a megoldásokat és pontozzuk a csapatokat. A verseny végezetével kihirdetjük azon országokat akik sikerrel vették a kvalifikációt, illetve a legjobb eredményt elért országot.

 

 

 

MOTIVÁCIÓS ELŐADÁS – ENGELHARDT KATALIN

 

Igény esetén

 

Hatévesen került a fővárosi Mozgásjavító Általános Iskolába, ahol kötelező volt az úszás, itt ismerkedett meg a sportággal. 1991 óta vesz részt nemzetközi versenyeken.

A magyar paralimpiai úszóválogatott egyik legrutinosabb tagja, Rióval bezárólag összesen hét paralimpián vett részt nagy sikerrel.

 

2016 novemberében csoporttársával és gyermekkori barátnőjével, Ráczkó Gittával úgy döntöttek, kipróbálják magukat egy számukra teljesen új sportágban, az erőemelésben. Zachár Attila edző segítségével Kata a 49 kg-osok mezőnyében elindult az országos bajnokságon, ahol harmadik próbálkozásra 39 kg-ot sikerült megemelnie, mellyel nemcsak magyar bajnok lett, de új országos csúcsot is elért élete első versenyén.

Az “Olympicon” program során a résztvevőknek lehetőségük nyílik arra, hogy megtapasztalják, milyen együtt dolgozni, mint egy igazi csapat, ahol mindenki hozzájárul a közös cél eléréséhez. A versenyek során a csapatok különböző országokat képviselnek, így nem csupán a belső, hanem egy globálisabb verseny szellemében is megmérettethetik magukat. Az események során a humor és a jókedv folyamatosan jelen van, így garantált, hogy minden résztvevő felejthetetlen élményekkel tér haza.

 

Ez a program kiváló lehetőség arra, hogy a résztvevők jobban megismerjék egymást, megerősítsék a csapatszellemet, és fejlesszék kommunikációs képességeiket egy vidám, lazító környezetben. Az “Olympicon” tökéletes választás azoknak a cégeknek és szervezeteknek, akik szeretnék feldobni a munkahelyi hangulatot, és egy maradandó csapatépítő élménnyel gazdagítani munkatársaikat.

 

Ha te is szeretnéd, hogy a csapatod részese legyen ennek a különleges és emlékezetes kalandnak, ne habozz! Kérj ajánlatot még ma, és tegyél szert egy olyan csapatépítő élményre, amely örökre megváltoztatja a munkahelyi dinamikátokat. Az “Olympicon” nem csak egy esemény; ez egy lehetőség arra, hogy megerősítsd a csapatodat, és együtt nevessetek a siker útján.

VILÁGUTAZÓK

A “Világutazók” programunk igazi kalandra hív! Ez a program azoknak szól, akik szenvedélyesen érdeklődnek az utazás, a gasztronómia és a kultúra iránt. Elképzelhető, hogy te is közéjük tartozol? Képzeld el, hogy egyetlen nap alatt bejárod a világ különböző tájait, mindezt kényelmesen, a saját városodban. A programunk úgy van felépítve, mint egy körszínpad, ahol 30-45 percenként újabb és újabb országok csodáit fedezheted fel. Minden állomás egy-egy új kaland, ahol a különböző kultúrák ízeit, színeit és hangulatait élheted át. Gondoltál már arra, milyen lenne egy nap alatt átutazni a fél világot? Ha igen, akkor a Világutazók program neked való! Légy részese ennek a különleges utazásnak, ahol a világ minden tájának varázsa egyetlen nap alatt a tiéd lehet. Kíváncsi vagy rá, hogyan? Kérj ajánlatot tőlünk, és fedezd fel a részleteket!

Világutazók programunk során különböző nemzetekhez kalauzoljuk el a résztvevőket. A program felépítését tekintva körszínpad módszerével kerül megrendezésre. A résztvevők 30 percenként haladnak állomásról állomásra, míg be nem utazzák a választott országot. A programelemek igény szerint kombinálhatók.

 

Távol-kelet | Japán

– Reiki mester – előadás és gyakorlat

– Kimono, Obi japán divat története

– Japán teaszertartás

– Japán harcművészet (nunchaku, tonfa, sai)

 

Nyugat | Franciaország

– Francia gasztronómia – Sajt kóstolóval egybekötve

– Coco Chanel – Haute Couture előadás majd ruhapróba stylisttal

– Parfüm – egyedi parfüm készítésről 

– Francia cukrászművészet – Macaron 

 

 

KÉMJÁTSZMA - HIDEGHÁBORÚ

Elkalauzolunk, a hidegháború idejébe, ahol a kémkedés virágkorát éli, és Te és a csapatod pont ebben az izgalmas időszakban váltok a történelem részévé. Képzelj el egy helyzetet, ahol amerikai és szovjet ügynökökként kell ügyeskednetek, hogy titokban tartsátok információitokat, miközben pontokat gyűjtötök országotok számára.

A Kémjátszma programunk egyedülálló lehetőséget kínál számotokra, hogy igazi kémek bőrébe bújva, éles eszű titkosügynökökként kutassatok nyomok után, leplezzetek le hazugságokat és fedezzetek fel összeesküvéseket, teljesitsetek küldetéseket.

STORY

 

A program során a résztvevők igazi kémek bőrébe bújhatnak és találhatnak rá egymás után a nyomokra, hogy megszerezzék a szükséges információkat országuk számára.

A feladatokhoz szükség lesz kreativitásra, leleményességre és elszántságra egyaránt.  A játék során vannak egyénileg elvégezhető feladatok illetve olyan küldetések ahol trénerek állítják kihívások elé a játékosokat. Ezekben az esetekben a trénerek nem csupán a játék menetét koordinálják, hanem a csapatdinamikát, együttműködést, kommunikációt és csapatmunkát figyelik meg és értékelik. Mindezt a játékosok akadályozása vagy feszélyezése nélkül.

 

TEAM BUILDING

 

A hidegháború idején járunk, a kémkedés virágkorát éli. A társaság kétfelé válik, szovjet és amerikai kémek bőrébe bújnak. A kémek legfontosabb feladata, hogy titokban tartsák az országot, aminek kémkednek és pontokat gyűjtsenek nemzetük és vezetőjük számára. Pontokat egyszerűbb és bonyolultabb küldetések segítségével gyűjthetnek, amiket levél formájában, térkép és koordináták alapján vagy korábban teljesített küldetés segítségével találhatnak meg. Minden csapatba „beépül” egy kettősügynök akinek feladata, hogy úgy szabotálja a feladatok sikeres elvégzését, hogy társai ne jöjjenek rá ki is ő valójában és ezzel segítse országát győzelemre. A nap során a csapatok kizárólag egy alkalommal „gyanúsíthatnak” meg egy általuk választott ügynököt csapatukból. Ha valóban ő a kettősügynök egy a saját országához tartozó csapatba kell átállnia és országa pontot veszít és elveszíti álcáját, viszont, ha a játék végéig nem derül ki kiléte, saját országának szerez pontot. A csoportok nem tudják egymásról ki kicsoda, melyik országhoz tartozó kémek így saját döntésük és felelősségük, hogy melyik csapatokat szabotálják, nehezítik küldetéseiket, nem tudván, hogy akár a társaik is lehetnek. A program végén a csapatok és a két ország pontjai összeadódnak, lehull a lepel a kémek valódi kilétéről, a kettős ügynökök országuk mellé állnak és eldől melyik hatalom kerül ki győztesen a kémek háborújából. A kémverseny során a feladatok egy része csupán ismert küldetés, a további feladatokat rejtve találják.

 

TÉRKÉP ÉS PONTSZERZÉS

 

Ahogy a játék elindul, a játékosok a térképen találják a különböző küldetések helyszíneit és annak sorszámát, de azt hogy milyen feladatot rejt az adott állomás, csak a levél felbontása után tudják meg, mindössze annyit tudnak, hogy az adott feladat milyen nehézségi szintű és mennyi pont kapható annak elvégzéséért. Mivel a versenyzők minden küldetésen a szűkös időkeret miatt nem tudnak részt venni, így szükséges, hogy megtervezzék melyik küldetés helyszínre szeretnétek eljutni, milyen stratégiával szeretnék a háborút megnyerni. Egyes küldetések során fénykép és videódokumentáció készítése szükséges, melyet egy megadott internetes felületen tudnak megosztani a játékosok.

 

IDŐZÍTETT KÜLDETÉS

 

A háború során lehetnek időzített küldetések. Az időzített küldetések idejét a feladatleírásban találják a játékosok. Ezeken kizárólag a megadott időpontban vehetnek részt. Az időzített küldetésekre nem lehet előre jelentkezni vagy időpontot foglalni. Amelyik csapat fizikailag hamarabb érkezik a küldetés helyszínére, az vehet részt a különleges kihíváson. Az időzített küldetéseken kizárólag egyszer vehet részt egy csapat.

A játék során a résztvevők kétfelé oszlanak: amerikai és szovjet kémekként kell bizonyítaniuk ügyességüket. A küldetéseitek során nem csupán egyszerűbb és bonyolultabb feladatokat kell megoldanotok, de a pontgyűjtés mellett a legfőbb kihívás, hogy titokban tartsátok azokat az információkat, amelyek országotok sikerességét szolgálják. Pontokat szerezhetitek, térképen jelölt helyszíneken, vagy korábban teljesített küldetések alapján. A program végén, nem egy csapat, hanem egy ország győz, ugyanis az azonos országhoz tartozó ügynökcsapatok pontjai összeadódnak. A játék során lehetőségetek van akár más csapatokat szabotálni, tőlük pontokat elvenni, miközben minden csapat próbálja titokban tartani az igazi kilétét. Ezért óvakodjatok: ha tévedtek, az komoly hátrányt okozhat országotoknak. A játék végén, amikor összeadódik minden pont és lehull a lepel a kémek valódi kilétéről, kiderül, melyik hatalom diadalmaskodik ebben a fordulatokban gazdag kémháborúban.

 

Az izgalom és a kihívások mellett a Kémjátszma elsődlegesen a csapatmunkát, a stratégiai gondolkodást és a kreativitás próbájára teszi a résztvevőket. Egy olyan élmény, amely nem csak a versenyszellemet erősíti, hanem fejleszti az együttműködési és problémamegoldó képességeket is.

Készen állsz arra, hogy a csapatoddal együtt felfedezzétek a kémek rejtélyes világát és megküzdjetek a győzelemért?

Ha szeretnéd ezt az egyedülálló kalandot megtapasztalni, ne habozz, kérj ajánlatot tőlünk, és induljatok el egy felejthetetlen utazásra, ahol a titkok, az összeesküvések és az izgalmak garantáltak.

BE HEALTHY - BE HAPPY

Vedd Kezedbe Az Egészséged!

Egy nap a tesi és lelki egészség szolgálatában!

Az egészség több, mint egy szó; ez a munkahelyi siker kulcsa. A ‘Vedd Kezedbe Az Egészséged!’ programunk egy olyan egyedülálló lehetőség, amely ötvözi a fizikai fitneszt, a mentális jóllétet és a csapatépítést, hogy te és a kollégáid újraéledve térjetek vissza a munkába. Tudtad, hogy egy egészséges csapat nem csak boldogabb, de produktívabb is?

Fedezd fel velünk, hogyan teheted a munkahelyedet egy élénkebb, összetartóbb közösséggé, ahol mindenki érzi, hogy számítanak a közös célok. A programunk célja, hogy maximalizáljuk a munkahelyi elégedettséget és elkötelezettséget, csökkentsük a fluktuációt és javítsuk az üzleti eredményeket – mindezt személyre szabott tréningekkel, aktív részvétellel és mindenekelőtt: a ti igényeiteket szem előtt tartva.

Ne hagyjátok ki ezt az lehetőséget, hogy egy lépéssel közelebb kerüljetek a munkahelyi egészség és harmonia ideáljához. Kérjetek ajánlatot még ma, és tegyetek együtt lépést az egészségesebb, boldogabb munkahely felé!”

Alkosd meg ugyan azt a témát több különböző módon, használd fel a művészet minden eszközét vagy hozz létre egy közös alkotást társaiddal. A művészet és a kreativitás számára nincsenek határok. Habár látszólag egyéni feladatokról van szó, az alkotások elkészítése, bemutatása és elemzése során megismerjük társaink/kollégáink és önmagunk eddig fel nem fedezett oldalait.

 

A program zárásaként egy egyedi és közös alkotás készül el, aminek megértését és tartalmát szakember segítségével dolgozhatja fel a csoport.

 

A téma és az eszköz kiválasztása a csapatépítés célja alapján kerül meghatározásra.

LEG-ON

A program során a résztvevők feladata, hogy a rendelkezésükre álló LEGO készletek megépítéséből és azok közös egységbe helyezésével létrehozzanak egy általuk megálmodott kompozíciót.

Az építkezést különféle kihívásokkal színesítjük, mint például a csapatokban külön lesznek instruktorok építésvezetők és építők. A csapattagok kommunikációját is nehezítjük, hiszen az instruktorok csak walkie talkie-n keresztül kommunikálhatnak az építésvezetőkkel, akinek a megkapott információkat kell úgy továbbadnia az építők felé, hogy abból a lehető leggyorsabban a lehető legpontosabban megépüljön a tervrajzon szereplő, építmény. Természetesen a tervrajzokat kizárólag az instruktorok látják, és próbálják meg a lehető legpontosabban átadni az azon szereplő információkat.

A program során a résztvevők feladata egy komplett város megépítése a rendelkezésre álló elemekből. A résztvevő nagyjából 100 főt 10 csapatra osztjuk, így a készülő város minimum 10 elemből fog állni. Az építkezést különféle kihívásokkal színesítjük, mint például a csapatokban külön lesznek instruktorok építésvezetők és építők. A csapattagok kommunikációját is nehezítjük, hiszen az instruktorok csak walkie talkie-n keresztül kommunikálhatnak az építésvezetőkkel, akinek a megkapott információkat kell úgy továbbadnia az építők felé, hogy abból a lehető leggyorsabban a lehető legpontosabban megépüljön a tervrajzon szereplő, építmény. Természetesen a tervrajzokat kizárólag az instruktorok látják, és próbálják meg a lehető legpontosabban átadni az azon szereplő információkat.

 

20 percenként lehetőség van 5 perc személyes konzultációra az instruktorok és az építésvezetők között, ilyenkor az instruktor szemrevételezheti a készülő épületet/járművet, illetve segíthet javítani az esetleges hibákat. Csak a már megépített részekig egyeztethetnek, az ez után készülő részekről nem cserélhetnek információkat. Amennyiben az adott LEGO készlet több jól elkülöníthető épületet vagy járművet tartalmaz, akkor egy csapaton belül akár több instruktor/építésvezető/építő teamet is létrehozunk, a rendelkezésre álló időkeret minél hatékonyabb kihasználása miatt.

Az elkészült még különálló épületekből és egyéb kiegészítő elemekből álló LEGO-kat a csapat EGYÜTT EGY nagyvárossá formálja, EGYESÍTI. A játék során fókuszba helyezzük a csapategyüttműködést, egyes állomásokon a csapatok önállóan, mégis egy közös célért küzdenek. A feladat elvégzéséhez szükség lesz nagyfokú csapatdinamikára, együttműködésre, asszertív kommunikációra és csapatmunkára. Az elkészült várost a munkatársakkal együtt megörökítjük, majd az ügyfél által kiválasztott alapítványnak, iskolának, óvodának vagy gyermekotthonnak adományozzák a cég képviselői.

Az elkészült még különálló művekből a csapat EGYÜTT alkotja meg a végső kompozíciót. A játék során fókuszba helyezzük a csapategyüttműködést, egyes állomásokon a csapatok önállóan, mégis egy közös célért küzdenek. A feladat elvégzéséhez szükség lesz nagyfokú csapatdinamikára, együttműködésre, asszertív kommunikációra és csapatmunkára. Az elkészült művet a munkatársakkal együtt megörökítjük, majd a program során felhasznált összes LEGO készletet ügyfél által kiválasztott alapítványnak, iskolának, óvodának vagy gyermekotthonnak adományozzák a cég képviselői.

CHARITY DAY

Amikor csapatként együtt tudunk dolgozni és gondolkodni a kollégákkal, az az egyik legnagyobb ajándék, amit a munkahelyünktől kaphatunk. Az önkéntesség és jótékonyság azonban a csapatmunkát egy egészen új szintre emelheti.

 

A szociális érzékenyítéssel sok helyen találkozhatunk, melyeket első ránézésre lehet, hogy észre sem veszünk. Ezek olyan, az esélyegyenlőséget és feltétlen elfogadást célzó, elgondolkodtató tartalmú dolgok, melyeket nap mint nap láthatunk az utcán, a televízióban, vagy az interneten.
A workshop során a csoporttagok rengeteg információt nyernek, könnyen és nyíltan kommunikálhatnak problémákról, és saját élményt szerezhetnek helyzetekről, ami által empátiás megértés következhet be, és érzelmek szintjén is megérintődnek.

STORY

 

Nincs annál kellemetlenebb, mintha gyilkossággal gyanúsítanak. Tisztázd a saját és társaid nevét, találj rá az igazságra.

 

A SZÖVEVÉNYES TÖRTÉNET SOK NEHÉZSÉGET ÁLLÍT ELÉD.

 

A csoportbontást követően a résztvevők megismerik a gyilkosság körülményeit, majd nyomról nyomra felgöngyölíthetik a bonyolult ügyet. A több szálon futó cselekménysorozat végére a játékosok feladata, hogy kiderítsék az igazi gyilkos kilétét és indítékait. A program során lassan rájönnek, hogy minden összefügg, a történetszálak kapcsolatára fény derül. Lépésről lépésre ismerik meg a bűnügy részleteit, majd közös erővel, a logika és a kreativitás segítségével állítják falhoz a valódi tettest.

 

  • HELYSZÍN: outdoor
  • IDŐTARTAMA: fél – egy nap
  • LÉTSZÁM: 15-30 fő

PROGRAMELEMEK:

  • Vászontáska készítés
  • Érzékenyítés
  • LEGO építés
  • Ételcsomag késztés

A JÖVŐ HÍRNÖKEI - ONLINE

Ha egy izgalmas, innovatív csapatépítő programot keresel, de kevés a büdzsé ami rendelkezésedére áll, akkor ne is keress tovább, mert megtaláltad a megfelelő programot. A “Jövő Hírnökei” programot kifejezetten online platformokra terveztük, ami rendkívül költséghatékony megoldást kínál, hiszen nincs szükség szállásra vagy utazásra.

STORY

 

Az utolsó Jedi Tanács elpusztult miután Palpatine Szenátor kiadta a 66-os parancsot.

 

Luke Skywalker és barátai most egy új Jedi generáció kinevelésén fáradoznak! A résztvevők a programok során lépésről lépésre ismerik ki a Jedi-lét szövevényes útját. A feladatok és próbatételek során eleinte, mint Padawanok, majd mint Jedi lovagok teljesítenek, mígnem elérik a Mester címet és a tanács megbecsült tagjává válnak. A küldetések igénybe veszik a kreativitást, kitartást és lexikális tudást egyaránt. A program felöleli az egész Star Wars univerzumot. Megismerkednek a kultikus szereplőkkel, kultikus helyszínekkel egyaránt. A játékosok az Ezeréves Sólyom fedélzetén, átutazzák a Galaxist, hogy bizonyítsanak a Tanácsnak és megóvják a törékeny békét a Köztársaságban. A lézerpuska mellett kitanulják a fénykard hatalmát, ami a harcost azzá teszi aki. Azon résztvevőknek, akiknek sikerült ezt a nehéz utat végigjárniuk, és nem csábulnak el az erő sötét oldala felé, egy felejthetetlen kaland részesei lesznek. A program zárásaként közös beavatási szertartáson vehetik át Mester címüket.

Ez a program különösen ideális olyan vállalatok számára, amelyek több telephellyel rendelkeznek vagy akár több országban is jelen vannak, lehetővé téve számukra, hogy távolságtól és földrajzi helyzettől függetlenül élvezhessék a csapatépítés előnyeit. A résztvevők egy különleges kihíváson vesznek részt, ahol a világ vezető titkosszolgálatainak akciócsoportjaivá válnak, ahol a kreativitás, a csoportmunka, és az ügyesség döntő szerepet kap. Egy jövőből érkezett ügynökcsapat teszteli a csapatok képességeit, és a legügyesebbek olyan tudás birtokába jutnak, amellyel megvédhetik a jelent és biztosíthatják a jövő békéjét és jólétét. A program során a moderátorok, mint a Jövő Küldöttei különböző feladatokkal és kihívásokkal tesztelik a csapatokat, a győztes csapat pedig a “Tudás és a Jövő Hírnökei” címet kapja meg.

A program nemcsak egyedülálló csapatépítési lehetőséget kínál, hanem fejleszti a résztvevők problémamegoldó képességeit, kreativitását és együttműködési készségét egy futurisztikus, izgalmas környezetben.

LOOK - PERSONAL BRANDING AKADÉMIA

Az énmárka kialakítása igen összetett folyamat, ezért programunkkal mind a külső, mind a belső értékeket fókuszba helyezzük. A tudatos önkifejezés alapja a kongruens személyiség, melynek kialakításában pszichológusok és coachok támogatják a résztvevőket.

Az énmárka kialakítása igen összetett folyamat, ezért programunkkal mind a külső, mind a belső értékeket fókuszba helyezzük. A tudatos önkifejezés alapja a kongruens személyiség, melynek kialakításában pszichológusok és coachok támogatják a résztvevőket. Az önismereti folyamat során megálmodott és átgondolt énmárka professzionális csapatunk segítségével ölt fizikai formát. Stylistok, fodrászok, sminkesek munkája nyomán alakítjuk ki azt a Personal Brandinget, melyet a környezet is lát. Szakértőink segítséget nyújtanak abban, hogy mindenki megtalálhassa és kialakíthassa azt a képet, melyet önmagáról leginkább komfortosnak gondol és hitelesen képviselni tud.

Fedezd fel a “LOOK – PERSONAL BRANDING AKADÉMIA” programunkat, amely egyedülállóan ötvözi az énmárka építésének legfontosabb elemeit, hogy kiemelkedhess a tömegből és a pályádon új magasságokba törhess. A programunkat úgy alakítottuk ki, hogy résztvevőink felfedezhessék és kommunikálhassák egyedi képességeiket, értékeiket és szakértelmüket, ezáltal növelve esélyeiket a jobb munkalehetőségekre és az iparági elismerésre. Az erős személyes márkájú egyének kiemelkednek a versenyben, megbízhatóságot építenek, és elősegítik a karrierjük fejlődését​​.

COOPER & WOLOWITZ SZINAPSZIS

Hölgyeim és uraim, képzeljék el egy olyan világot, ahol a szabadidő nem csupán a Netflix előtt heverészést jelenti, hanem egy olyan kalandot, ahol Sheldon Cooper elméleti zsenialitása és Howard Wolowitz praktikus találékonysága találkozik, hogy együtt megreformálják a kikapcsolódás fogalmát. Igen, jól hallottátok, a “Cooper & Wolowitz Szinapszis” csapatépítő programunkban nem marad más hátra, mint hogy felkészüljetek a szellemi és fizikai próbatételekre, amelyek olyan szigorúan szórakoztatóak, hogy még Penny is elhagyná a kanapét értük – és hát tudjuk, hogy ez milyen ritkán történik.

Sheldon Cooper elméleti tudása és Howard Wolowitz gyakorlatias gondolkodása alkalmanként komoly ellentétet okoz. De egy kérdésben megszületett az egyetértés. A szabadidő eltöltésének megreformálásához ennek a két ellentétes személyiségnek tudása elengedhetetlen. A szabadidős tevékenységek szigorúak elméleti, gyakorlati, kreativitást igénylő, maximális elborulást előidéző feladatok csokrából épül fel.

 

Bazinga!

 

A csapatépítő bulit szórakoztató és tanulságos kikapcsolódásként kívánja minden generáció számára biztosítani, hiszen a jelen kikapcsolódási formák olyan, a társadalom számára haszontalan embereket termelnek, mint Penny illetve a doktori címmel sem rendelkező Howard Wolowitz.

 

Ti kiváltságosok abban a rendkívüli helyzetben vagytok, hogy felszálljatok Dr. Sheldon Cooper által tervezett mókavonatra és megtapasztaljátok, hogyan is lehet a haszontalan szabadidőt igazán szórakoztatóan eltölteni.

 

Az szórakoztató játékeste során forgószínpad szerűen tesztelhetitek le a játékokat. A játékok során pontokat gyűjtenek a csapatok. A legtöbb pontot összegyűjtött csapat egy csodálatos portréképpel gazdagodhat magáról Dr. Sheldon Cooperről!

Ebben az alternatív univerzumban nem a doktori címek számítanak (sajnáljuk, Howard), hanem az, hogy ki tudja legjobban ötvözni az elméleti tudást a gyakorlati kreativitással. Elérkezett az idő, hogy a “haszontalan” szabadidő fogalmát újradefiniáljuk, és bebizonyítsuk, hogy a tudományos alapokon nyugvó szórakozás milyen elképesztően izgalmas lehet! Képzeljétek el, hogy egy forgószínpadon tesztelitek a különböző játékokat, ahol minden fordulóban újabb és újabb kihívások várnak rátok. Pontokat gyűjtve nem csak a szellemi és fizikai fittségeteket próbálhatjátok ki, de a legtöbb pontot összegyűjtő csapat egy exkluzív, Dr. Sheldon Cooper által jegyzett portréval gazdagodik – ami, valljuk be, a geek kultúra Szent Grálja. Szóval, ha készen állsz arra, hogy csapatoddal együtt felfedezd, hogyan lehet a tudományt és a praktikus tudást szórakoztató módon ötvözni, és közben egy emlékezetes élménnyel gazdagodni, akkor ne habozz. Kérj ajánlatot még ma, és szállj fel a mókavonatra, amit Dr. Sheldon Cooper és Howard Wolowitz irányít – garantáltan nem fogsz csalódni!

Copyright © 2022 skillon.hu, All rights reserved | Designed and Powered by Profitproject